Thursday, October 11, 2007

Counter-Strike Waypoint ဆြဲျခင္း

Counter-Strike ဆုိတဲ့ဂိမ္းကိုေတာ့ ေယာက်ာ္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေဆာ့ဖူးၾကပါတယ္။
Multiplayer Mode ကို LAN သို႔ Online မွာေဆာ့လို႔ရတယ္။ အိမ္မွာဆိုရင္ေတာ့ Botနဲ႔ေဆာ့လို႔ရတယ္။
Bot မွာ PotBot, Real Bot, ParaBotသံုးမ်ဳိးရွိတယ္။
ParaBot က experience base ျဖစ္လို႔ Waypoint မလိုဘူး။

console command ကို BOLD လုပ္ထားပါတယ္။

PodBot 2.6 အတြက္ဆိုရင္
အရင္ဆံုး console ေခၚၿပီး waypoint on ရိုက္လိုက္ပါ။ ဘာမွေပၚမလာရင္ waypoint မရွိေသးပါဘူး။
bind l "waypoint add" ဆိုၿပီး Key bind လုပ္ထားလိုက္ပါ။ waypoint add command က ခဏခဏသံုးရမွာမို႔လို႔ပါ။
roundtime ကို 8 min ထားလိုက္ပါ(sv_roundtime 8)။ restart တခါေလာက္ round လိုက္(sv_restartround 1)။

အရင္ဆံုး Primary Waypoint ေတြကို စေနရာခ်ပါမယ္။
Counter Base မွာေနၿပီး l ကိုတခါႏွိပ္ပါ။ Counter-Terroist Important Waypoint ဆိုတာထည့္ပါ။
Terroist Base မွာေနၿပီး l ကိုတခါႏွိပ္ပါ။ Terroist Important Waypoint ဆိုတာထည့္ပါ။
Bomb map ဆိုရင္ bomb base မွာ map goal waypoint ကိုထားပါ။ အခ်ိန္ ၄ မိနစ္အထက္က်န္ေသးရင္ autowaypoint on ရိုက္လိုက္ပါ။ map တစ္ခုလံုးကို ေလွခါး, ladder (ေလွခါးထစ္,stairs မဟုတ္ပါ)မတက္ဘဲ၊ မခုန္ဘဲသြားပါ။
ၿပီးရင္ autowaypoint off ရိုက္လိုက္ပါ။
အေသးစိတ္ထပ္ထည့္ခ်င္ေသးရင္ ေခ်ာင္းစားလို႔ရတဲ့ေနရာေတြမွာ l ကို ႏွိပ္ၿပီး ၾကည့္ရမယ့္ေနရာအစမွာကို ခ်ိန္ထားၿပီး camp waypoint start ကိုထားပါ။ ေနာက္ထပ္ၾကည့္ရမယ့္ေနရာရွိရင္အဲဒီကိုလွည့္ၿပီး camp waypoint end ထားလိုက္ပါ။

အကုန္ၿပီးရင္ waypoint check လုပ္ၾကည့္ၿပီး error ရွိမရွိၾကည့္ပါ။ error မရွိရင္ waypoint save ဆိုၿပီးသိမ္းလိုက္။ waypoint load ဆိုၿပီးျပန္ေခၚ။ ၿပီးရင္ bot ထည့္လို႔ရပါၿပီ။
error ရွိေသးရင္ ျပင္လိုက္ပါ။ ဒါမွမဟုတ္ရင္ waypoint save nocheck ဆိုၿပီးသိမ္းလို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီနည္းကိုကၽြန္ေတာ္အားမေပးပါဘူး။

PODBot waypoint ဆြဲနည္းေျပာျပတဲ့သူငယ္ခ်င္း ASH ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

RealBot 2 AI
waypoint draw ရုိက္ၿပီး waypoint ကိုေခၚလိုက္ပါ။ ေတြရရင္ bot ထည့္ၾကည့္ပါ။ မရရင္
အရင္ဆံုး waypoint init ဆိုၿပီးေျမပံုမွာရွိတဲ့ waypoint အားလံုးကိုရွင္းပစ္လိုက္ပါ။
ဘာမွာေတြ႔ရေတာ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။
1. waypoint start လုပ္ပါ။
2. bind mouse1 "waypoint add" ဆိုတာေလးရိုက္လိုက္ပါ။
3. Bomb & Defuse mission ဆိုရင္ T-Base မွ Bomb Base A ကိုသြားပါ။
သြားေနရင္းက ၂ စကၠန္႔ကိုတခါေလာက္ mouse click လုပ္သြားပါ။
4. Bomb Base မွ CT-Base ကိုသြားပါ။ ၂ စကၠန္႔ကိုတခါေလာက္ mouse click လုပ္သြားပါ။
5. CT-Base မွ T-Base ကိုျပန္လာပါ။ ၂ စကၠန္႔ကိုတခါေလာက္ mouse click လုပ္ေပးပါ။
6. T-Base မွ Bomb Base B ကိုသြားပါ။ ၂ စကၠန္႔ကိုတခါေလာက္ mouse click လုပ္ေပးပါ။
7. Bomb Base မွ CT-Base ကိုသြားပါ။ ၂ စကၠန္႔ကိုတခါေလာက္ mouse click လုပ္သြားပါ။
8. တံခါးရွိရင္ bind l "waypoint door" ရိုက္ထားပါ။
9. တံခါးပိတ္ထားတဲ့အခ်ိန္တံခါးနားမွာရပ္ၿပီး click တစ္ခါလုပ္ပါ။ တံခါးဖြင့္ၿပီး click တစ္ခါလုပ္ပါ။ l ကိုႏွိပ္ပါ။
10. အထဲကိုဝင္သြားပါ။ တံခါးပိတ္တဲ့အခ်ိန္ကို ေစာင့္ပါ။ တံခါးပိတ္ၿပီးရင္ တံခါးနားရပ္ၿပီး ေနာက္ထပ္ click တစ္ခါလုပ္ပါ။
ေအာက္ကစာလံုးပံုကိုၾကည့္ပါ။

ပထမအဆင့္
* click လုပ္ရန္ေနရာ


===-----------===
* \_________တံခါး

ဒုတိယအဆင့္
| _________တံခါး
|
|
=== $ ===

$ click လုပ္ရန္ႏွင့္ l ႏွိပ္ရန္ေနရာ

တတိယအဆင့္

* click လုပ္ရန္ေနရာ

*
===-----------===
\_________တံခါး

11. bind mouse1 "+attack" ျပန္လုပ္လိုက္အံုး။ မဟုတ္ရင္ေသနတ္ပစ္လို႔ရမွာမဟုတ္ပါဘူး။
12. အကုန္ၿပီးသြားရင္ waypoint end လုပ္ၿပီးခဏေစာင့္ပါ။ calculate လုပ္ေနပါလိမ့္မယ္။ precalculation ၿပီးသြားရင္ bot ထည့္လို႔ရပါၿပီ။ Real Bot ကလည္း experience သံုးပါတယ္။ Bot မ်ားမ်ား တစ္ဖက္ ၈ ေယာက္စီ ေလာက္ထည့္ၿပီး မိနစ္ ၃၀ ေလာက္ ကစားလိုက္ပါ။
13. ကစားၿပီးရင္ restart လုပ္လိုက္ပါ။
14. ေနာက္ထပ္ မိနစ္ ၃၀ ေလာက္ထပ္ကစားလိုက္ရင္ error မရွိသေလာက္နည္းတဲ့ Real Bot Waypoint ကိုရပါၿပီ။

ေျပာဖို႔ေမ့သြားတယ္။ waypoint မဆြဲခင္ အရင္ဆံုးကိုယ့္နာမည္ကိုေျပာင္းလိုက္အံုး။ waypoint save လုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဆြဲတဲ့အခ်ိန္မွာသံုးခဲ့တဲ့နာမည္ကိုပါမွတ္သြားၿပီး ေနာက္တခါ အဲဒီ ေျမပံုကို load လုပ္လိုက္ရင္ waypoint created by ဆိုၿပီးအဲဒီနာမည္ကိုျပတာ။ credits သေဘာမ်ိဳးေပါ့။

No comments:

Post a Comment